Відповіді на питання з дисципліни «Менеджмент»Відповіді на питання з дисципліни «Неврозологія» (робота на російській мові)
Тема |
Відповіді на питання з дисципліни «Методика історії» |
|
Тип |
Відповіді на питання |
Код работы |
ОГ-4257 |
СОДЕРЖАНИЕ РАБОТЫ 1. Термін «історія» та його багатозначність 2. Антична класифікація паративів 3. Християнська теологія і поняття часу 4. Поняття історичного процесу в концепції Дж. Віко 5. Ідея прогресу у філософії історії Просвітництва 6. Критичний, філософсько-історичний метод. Б. Нібур, А. Геерен 7. Історична школа права. Ф. Савін’ї, К. Ейхгорн 8. Теоретичні погляди і історіографічна практика Л. фон Ранке 9. Історичний семінар, наукові товариства, засоби наукової комунікації як елементи академізації та професіоналізації історичної науки 10. Філософія історії Гегеля. Діалектика. Поняття держави. Універсально-історична конструкція 11. Закон «Трьох стадій» О.Конта та його вплив на історичну науку 12. Соціальна статика і соціальна динаміка О.Конта 13. Суспільство як предмет історії у філософії історії позитивізму 14. Методологічний монізм позитивізму 15. Економічний детермінізм марксизму 16. Методологічна дискусія кінця 19- початку 20 століття і переорієнтація завдань історичної науки 17. Епістемологічні проблеми історії в концепції В. Вундта 18.Психолого-генетична методологія історії в концепції Е. Щепкіна 19. Номотетичні ідеографічні науки та принципи їх поділу (В. Віндельбанд) 20. Теорія цінностей Віндельбанда-Ріккерта 21. Принципи утворення понять в історичній науці в теорії Г. Ріккерта 22. Метод «віднесення до цінності» і метод оцінювання 23. Г. Ріккерт «Науки о природе и науки о культуре» 24. Проблеми пізнання історії у творчий спадщині Б. Кістяківського 25. Поняття «історичного факту» в теорії історичного пізнання М. Вебера 26. «Ціннісний аналіз» М. Вебера і його логічна суть 27. Поняття «ідеального типу» (М. Вебер) 28. М. Вебер «Критические исследования в области логики наук о культуре» 29. М. Вебер «Объективность познания в области социальных наук и социальной политики» 30. Утвердження принципів теоретичного і методологічного плюралізму в українській історичній науці початку 20 ст. 31. Криза класичного історизму на початку ХХ ст., розширення предметної сфери історичного дослідження, перетворення історичної науки в міжгалузеву аналітичну соціальну історію 32. Напрями розвитку соціальної історії ХХ ст. «Прогресивні історики» в США 33. Французька школа «Аналів» (М. Блок, Ф. Бродель) 34. Застосування квантитативних методів в соціально-історичних дослідженнях істориків США 35. «Нова культурна історія». Розширення предметної сфери історичних досліджень 36. «Мікроісторія» та «історія повсякденності» 37. «Нова історична наука» у Франції. Міждисциплінарний підхід до вивчення історії 38. Історія понять 39. Історія культур пам’яті 40. Постмодернізм і історична наука 41. Предмет і завдання історичної науки 42. Історизм як світогляд 43. Історизм як теоретична основа історичної науки 44. Класичний історизм ХІХ століття 45 страниц, г. Киев, 2014г.
|
Как купить готовую работу? Все просто и по шагам: 1) Вы отправляете на эл почту zakaz@vidminno.kiev.ua письмо с указанием номера интересующей Вас готовой работы (желательно с тел. и e-mail). 2) В рабочее время администратор согласовывает все детали по электронной почте или связавшись с Вами по телефону. Формирует счет для оплаты, если это необходимо. 3) Вы оплачиваете работу наиболее удобным для Вас способом. 4) После получения подтверждения оплаты от банка мы отправляем Вам работу на Вашу электронную почту.
|
В нашей базе находится более 10000 готовых работ: эссе, рефератов, контрольных, курсовых, дипломных, магистерских работ, научных статей, бизнес-планов, отчетов по практике и других работ.
База готовых работ постоянно пополняется.
Цены на готовые работы, указанные на сайте, действительны на момент приобретения Вами интересующей Вас работы.
После оплаты и Вашего уведомления об оплате, в рабочее время работа высылается на указанную Вами электронную почту.