Тема |
Планування рекламної компанії на підприємстві (на прикладі ТМ "Хлопковий рай") |
|
Тип |
Контрольна робота |
Код работы |
ОГ-0145 |
Содержание работы Вступ Планування рекламної компанії 1. Визначення комунікативних цілей 2. Визначення ринкових цілей 3. Аналіз цільової аудиторії 4. Аналіз сучасних тенденцій на ринку маркетингових комунікацій 5. Вибір інструментів комунікації 6. Розроблення стратегії окремих інструментів маркетингових комунікацій 6.1. Розроблення концепції звертання до споживачів 6.2. Вибір виду впливу на споживачів 6.3. Вибір каналів і засобів передачі звернення 7. Розробка рекламного бюджету 8. Розроблення плану реалізації рекламної компанії 9. Оцінка ефективності й контроль Висновки Список використаної літератури 18 сторінок, 4 курс, м. Суми, 2009 р. Название ВУЗа Сумський державний університет
|
Як купити готову роботу? Все просто і по кроках: 1) Ви відправляєте на ел. пошту zakaz@vidminno.kiev.ua лист із зазначенням номера готової роботи, яка Вас зацікавила (бажано з тел. та e-mail). 2) У робочий час адміністратор узгоджує всі деталі по електронній пошті або зв'язавшись з Вами по телефону. Формує рахунок для оплати, якщо це необхідно. 3) Ви оплачуєте роботу найбільш зручним для Вас способом. 4) Після отримання підтвердження оплати від банку ми відправляємо Вам роботу на Вашу електронну пошту.
|
У нашій базі знаходиться понад 10000 готових робіт: есе, рефератів, контрольних, курсових, дипломних, магістерських робіт, наукових статей, бізнес-планів, звітів з практики та інших робіт.
База готових робіт постійно поповнюється.
Ціни на готові роботи, які вказані на сайті, дійсні на момент придбання Вами роботи, яка Вас зацікавила.
Після оплати і Вашого повідомлення про оплату, в робочий час робота надсилається на вказану Вами електронну пошту.