Сделать стартовой Добавить в избранное Сообщить другу На главную Добавить в избранное Контакты Карта сайта курсовые на заказ

Рефераты, контрольные, курсовые, дипломы Киева и Украины. Готовые работы и на заказ

(050) 500-48-88
(098) 580-83-50

449-475-595 mailzakaz@vidminno.kiev.ua

Авторское выполнение рефератов, контрольных, курсовых, отчетов по практике, бакалаврских, дипломных, магистерских работ, научных статей по всем городам Украины. Заказать работу просто. Свяжитесь с нами по телефонам 8-050-500-48-88, 8-098-580-83-50, ICQ 449-475-595 или оформите свой заказ по электронной почте zakaz@vidminno.kiev.ua.

Главная Готовые работы Маркетинг Задачі з дисципліни «Маркетинг»


Задачі з дисципліни «Макроекономіка» (робота на російській мові)Задачі з дисципліни «Маркетинг»

Міжнародний маркетинг (15)

Маркетинг (140)

Товарознавство (23)

Ціноутворення (10)

Тема Задачі з дисципліни «Маркетинг» Задачі з дисципліни «Маркетинг»
Тип Задача  
Код работы ОГ-2301

СОДЕРЖАНИЕ РАБОТЫ
Задача 1
Визначення місткості ринку на основі індексу дослідницької панелі
У холі панельного дослідження за методикою компанії «Нильсен» отримано наступні результати:
 у реалізації відеомагнітофонів у м. Києві задіяно 1083 магазини;
 з них 423 магазини беруть участь у панельних опитуваннях;
 запас відеомагнітофонів різних марок на складах цих 423 магазинів становив: на 1 січня 2002 р. – 14398 од., на 1 березня 2002 р. – 7435 од.;
 у січні 2002 р. ними було закуплено 49 800 відеомагнітофонів різних марок, у лютому – 36490 од.
Визначити індекс панелі й місткість ринку відеомагнітофонів в м. Києві в 2002 р.
Задача 2
Визначення місткості ринку методом сумування первинного, повторного її додаткового продажу
Відомо, що 30 % покупців заміняють побутовий прилад тривалого використання через 2 роки, 50 % – через 3 роки й решта покупців – через 4 роки. Додаткові покупки на даному ринку не практикуються. Починаючи з 2002 р. первинний попит складався наступним чином, шт.: 2002 р. – 12 000, 2003 р. – 25 000, 2004 р. – 50 000, 2005 р. – 80 000, 2006 р. – 140 000. Розрахувати місткість ринку в 2006 р.
Задача 3
Розрахунок частки ринку підприємства-виробника
Підприємство «Ольга», виробник солоних ласощів (чіпси, солоне і сирне печиво та ін.). продало в 2002 р. продукції на Оі = 700 тис. грн., на ринку солоних ласощів за той самий період конкуренти продали товарів на суму Ок = 5000 тис. грн. (обсяг продажу найпотужнішого з конкурентів Оз = 1050 тис грн.).
Представники служби маркетингу підприємства «Ольга» після ринкових досліджень виявили, що при використанні активної маркетингової програми місткість ринку в 2003 р. можна збільшити до Мперс. = 8500 тис. грн.
Яку частку ринку солоних ласощів захопило підприємство «Ольга» в 2002 р.?
Знайдіть відносну частку ринку підприємства стосовно основного конкурента в 2002 р.
Наскільки вже використано маркетинговий потенціал продажу солоних ласощів?
Задача 4
Визначення місткості ринку методом ланцюгових підстановок
Львівська кондитерська фабрика «Світоч» планує вийти з новою маркою карамелі на певний географічний регіон.
Визначте місткість ринку для товару в цьому географічному регіоні, якщо відомі такі дані:
 Чисельність населення даного регіону n = 28 700 осіб.
 Середньомісячний дохід на душу населення Д = 159 грн./особу.
 Питома вага коштів, що їх витрачають з отриманого доходу на продукти харчування. К1 =32 %.
 Питома вага коштів, що їх витрачають на кондитерські вироби. К2 = 5 %, із суми, яку описує коефіцієнт К1.
 Питома вага коштів, що їх витрачають на цукерки. К3 = 47 %. із суми, яка визначається коефіцієнтом К2.
 Питома вага коштів, що їх витрачають на карамельні цукерки, К4 = 25 %. із суми, яку визначає коефіцієнт К3.
Задача 5
За результатами досліджень підприємство «Норд» вибрало цільовий ринок, де попит на холодильники забезпечено лише на 20-25%. На ринку найбільш відомі споживачам такі фірми-продуценти: «Люксус» (10% ринку), «Фенікс» (5% ринку), «Мінськ» (5% ринку), «Снайге» (3% ринку).
Підприємство «Норд» випускає три марки холодильників: «Пурга», «Сіріус», «Фриз». Щорічний випуск – 1 млн. шт. Плановий обсяг поставок холодильників на вибраний цільовий ринок – 500-600 тис. шт.
Параметри холодильників та їхні вартісні характеристики подано у відповідних таблицях.
Проаналізуйте інформацію про товари та цільовий ринок. Назвіть марку холодильника, що її підприємству «Норд» треба взяти за базову. Оцініть конкурентоспроможність усіх трьох марок холодильників підприємства «Норд».
На підставі результатів аналізу із трьох марок холодильників, які виробляються підприємством, виберіть одну, яка найбільше відповідатиме умовам цільового ринку.
ВАРТІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ХОЛОДИЛЬНИКІВ


за/п
Характеристики Марка холодильника
Люксус Фенікс Снайге Мінск 15 м Сіріус Пурга Фріз
1 Відпускна ціна, умов. од. 1700 1450 1600 1700 1400 1700 1600
2 Сумарні експлуатаційні витрати за весь строк служби,
умов. од.
5000 6700 7000 6000 6600 4500 6200

ТЕХНІЧНІ ПАРАМЕТРИ


п/п
Характеристики Марка холодильника Вага
параметра
Сіріус Пурга Фриз Фенікс Снайге Мінск 15м Люксус
1 Ресурс (тис. год.) 100 130 120 130 ПО 120 130 18
2 Споживання електроенергії за добу. кВт год. 1,65 1,10 1,25 1,30 1,75 1,65 0,90 15
3 Температура низькотемпературного відділення (НТВ), °С -12 -15 -12 -18 -10 -12 -12 -13
4 Об'єм НТВ. дм3
40 50 50 60 40 50 60 12
5 Дизайн (бали) 4 6 3 5 3 4 5 10
6 Час збереження продуктів після вимкнення електроенергії, год. 5 11 10 10 5 5 10 5
7 Матеріаломісткість, кг
48 60 55 55 70 65 55 5
8 Об'єм, л 250 280 260 265 240 280 240 11
Задача 6
Визначення місткості ринку товару, що швидко витрачається, за нормою разового споживання
Визначити річну місткість ринку зубної пасти «Колгейт» у місті Києві, якщо чисельність населення 2598,8 тис. чол., з 800 опитаних осіб 185 стверджують, що користуються даною маркою зубної пасти, стандартна норма споживання 5 г. при разовому використанні, 40% опитаних чистять зуби 1 раз на день, 45% два рази на день і 15% три рази на день. Використовується формула:
Е=N*dреал * Н* Мрічне
Де N – число потенційних споживачів товару;
dреал– частка реальних користувачів; 
Н – норма споживання при разовому використанні;
Мрічне– середня кількість випадків використання протягом року; у нас протягом дня в середньому
Задача 7
Визначення місткості ринку товару тривалого користування
В базовому ропі (t = 0) число реальних користувачів телевізорів N0 = 10000 сімей, коефіцієнт оснащеності Кo = 1.2 телевізори на сім'ю (в середньому). В плановому році (t = 1) число реальних користувачів зросте до N1 = 12000 сімей, коефіцієнт оснащеності становитиме K1 = 1,5 телевізори на сім'ю. Швидкість дифузії St = 1, середній термін експлуатації телевізора 12 років. Визначити первинний попит, додатковий попит, попит на заміну та загальний попит.
Задача 8
Визначення місткості ринку товару, що швидко витрачається, за нормою споживання
Визначити місткість ринку картоплі по Україні, якщо за даними анкетного опитування доросла людина споживає за місяць 5 кг картоплі, а статистичні дані щодо чисельності населення по вікових групах та рекомендовані коефіцієнти перерахунку наведені у таблиці:
Вік,років Чисельність населення, млн. чол. Чі Коефіцієнт перерахунку Кі
До 1 0,4376 0,25
1-4 2,0043 0,35
5-9 3,3124 0,50
10-14 3,3385 0,65
15-19 3,6401 0,80
20-24 3,6281 0,90
Дорослі 25,5376 1,00
Пенсіонери 9,7966 0,90
Разом 50,2452
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
12 страниц, г. Киев,2012 г.

Цена: 95.00 грн.



Как купить готовую работу? Все просто и по шагам:
1) Вы отправляете на эл почту zakaz@vidminno.kiev.ua письмо с указанием номера интересующей Вас готовой работы (желательно с тел. и e-mail).
2) В рабочее время администратор согласовывает все детали по электронной почте или связавшись с Вами по телефону. Формирует счет для оплаты, если это необходимо.
3) Вы оплачиваете работу наиболее удобным для Вас способом.
4) После получения подтверждения оплаты (от банка, сервиса Webmoney) мы отправляем Вам работу на Вашу электронную почту.

В нашей базе находится более 10000 готовых работ: эссе, рефератов, контрольных, курсовых, дипломных, магистерских работ, научных статей, бизнес-планов, отчетов по практике и других работ.

База готовых работ постоянно пополняется.

Цены на готовые работы, указанные на сайте, действительны на момент приобретения Вами интересующей Вас работы.

Если готовая работа оплачивается по безналичному расчету, после Вашего уведомления об оплате, в рабочее время работа высылается на указанную Вами электронную почту.

Если готовая работа оплачивается наличными в офисе, то перед ее приобретением Вы сможете просмотреть работу на ПК, внести оплату за работу, после чего работа будет записана на диск или Ваш электронный носитель.

ГлавнаяЗаказать работу Готовые работы

Ваши отзывы

  • Спасибо за оперативное написание научной статьи. Преподавателю работа ... Подробнее...
  • Заказываю на Видминно уже не первый год, сейчас заказал несколько конт... Подробнее...
  • Хочу поблагодарить за сотрудничество и проделанную работу! Работа была... Подробнее...
  • Спасибо большое ! Очень круто сделали! Подробнее...

 

Нашли опечатку? Выделите текст, нажмите Shift + Enter и отправьте нам уведомление.

Все права защищены. Копирование материалов с сайта без письменного разрешения администрации запрещено.

График работы офиса

Уважаемые заказчики, офис работает по вторникам: с 10:00 до 17.00 без обеда.

Наш сайт и электронная почта работают 24 часа в сутки 7 дней в неделю. Заказы принимаются на электронную почту zakaz@vidminno.kiev.ua круглосуточно.

Режим работы менеджеров:
Пн-пт с 10-00 до 17-00
Сб, вс выходные

Інформатика (45) Інформаційні системи та технології в фінансах (2) Історія (118) Антикризове управління (5) Банківська справа (78) Безпека життєдіяльності (1) Бухоблік та аудит (229) Вища математика (155) Державний фінансовий контроль (1) Екологія (83) Економіка (527) Економічна теорія (1) Електроніка (1) Журналістика (71) Країнознавство (33) Культура (102) Література (126) Міжнародні відносини (190) Міжнародні ринки (169) Мікро- Макро- Мегаекономіка (111) Маркетинг (188)    Міжнародний маркетинг (15)    Маркетинг (140)    Товарознавство (23)    Ціноутворення (10) Машинобудування (3) Медицина (97) Менеджмент (379) Механіка (11) Мови (175) Облік міжнародних операцій (5) Основи екології (2) Основи малого бізнесу (1) Основи теорії систем та системного аналізу (1) Педагогіка (119) Податки (32) Політологія (79) Право (847) Програмування (57) Процеси, апарати (9) Психологія (247) Реклама та PR (21) Системи технологій (1) Соціологія (93) Стандартизація (18) Статистика (146) Страхування (38) Товарознавство (3) Транспорт (13) Туризм (1) Управління персоналом (103) Фізика (31) Філософія (118) Фінанси (374) Хімія (27) Мистецтво (37) Будівництво (5) Матеріалознавство (2) Діловий етикет (40) Мовознавство (76) Теорія машин та механізмів (6) Біологія (24) Географія (17) Астрономія (1)